Sunday, January 16, 2011

Kasut Usang......

Ermmm.....brapa lama daaa aku punyer kasut nie....semenjak aku keje nie, nie laa kasut yg byk berbakti pada kaki aku.....rasa2 nyer nak mencecah 4 tahun usianyer......peeehhhh.....klau2 difikirkan betapa punyer saving idup aku nie...tapi biler aku renung2 kan...bukan saving tapi sentimental value dia....sayaaaaanggggg nak tukar yg lain.....coz klau tukar br nanti sayang nak lasak2 kan dia.....pas tu takut plak nanti makan kaki aku balik.....melecet.....tapi setelah mula pkai kasut yg br nie aku dah berazam utk membeli sepasang lg yg diperbuat dr kulit pula ....tgklah bezanya antara yg lama ngan yg baru tue...........
 uuuuurrrmmmm.....letak kat sebelah kasut baru nie jauh btol bezanyer.....yg aku beli cuma dr material pvc jerrrr....bleh la tahan dlm setahun jer kot....br2 nie nampak ler cantik nyer....pas 2 kusam balik....Insya Allah pas nie aku akan cuba jaga trampilan aku semasa bekerja walaupun keje aku yg x xeberapa hebaattttt dah skrg nie.......xkan ku ulangi lg kasut yg sebegini ruper nyer

No comments:

Post a Comment